W zakupowym centrum Poznania architekci z pracowni mode:lina zaprojektowali pierwszy sklep z sushi w mieście. Taka formuła sprzedaży sushi z powodzeniem funkcjonuje już w dużych europejskich miastach.
Projektanci postawili na minimalistyczne i transparentne wnętrze pozwalające szybko ogarnąć wzrokiem cały asortyment oraz na bieżąco obserwować poczynania sushi mastera przez duże przeszklenia na antresoli.
Kolorystyka nawiązuje bezpośrednio do charakterystycznych kolorów sushi – dominują biel i czerń uzupełnione pasem różnokolorowych trójkątów – elementem spójnym z identyfkacją wizualną marki. Motyw trójkątów pojawia się również na rozświetlonej ladzie, podwieszonej nad nią białej stalowej kratownicy oraz kasetonach zdobiących ciemny, wysoki suft.
Lada sprzedażowa oprócz swojej funkcji spełnia również rolę rzeźby ściągającej wzrok przechodniów przez dużą witrynę. Białe stalowe panele lady rozdziela siatka świetlistych linii, które efektownie odbijają się w wypolerowanej betonowej posadzce.