Sklepy Top Secret rozpoczną 2013 rok w nowej aranżacji – podaje serwis franchising.pl.
Należąca do Grupy Redan sieć Top Secret zmienia aranżację swoich sklepów. Nowy wygląd jest efektem badań, które miały stworzyć optymalną powierzchnię sprzedaży i poprawić przychody sklepów.
Jednym z najważniejszych zastosowanych zabiegów projektowych jest odpowiednie użycie światła we wnętrzu, które dodaje przestrzeni. Poza wzmocnieniem ekspozycji aktualnego asortymentu, światło podkreśla również trójwymiarowość mebli oraz zmieniającą się fakturę białych ścian i sufitu.
Odświeżona aranżacja obejmuje zmiany w układzie funkcjonalnym sklepu oraz w jego wyglądzie. Powierzchnia sklepu została symbolicznie podzielona na mniejsze pomieszczenia przy użyciu ażurowych ścian. Wnętrze zostało utrzymane w jasnych i ciepłych kolorach a jego charakter podkreśla dodatkowo oświetlenie sklepu, które ma wzmocnić ekspozycję asortymentu.