W swoim najnowszym opracowaniu “2014 Mobile Benchmark Report” firma Adobe analizuje, jak zmienia się świat m-commerce pod wpływem urządzeń mobilnych – informuje evigo.pl.
W raporcie zawarte są trzy kluczowe dla sprzedawców wielokanałowych wnioski:
– Jeśli chcemy, by klienci częściej przeszukiwali zasoby sieci za pomocą smartfonów, producenci muszą produkować urządzenia o większych wyświetlaczach
– Na urządzeniach mobilnych zaczynają dominować dwie platformy społecznościowe. Pinterest jest najbardziej rozpowszechnioną wśród użytkowników mobilnych platformą społecznościową, z kolei założony przez Davida Karpa blog społecznościowy Tumblr staje się portalem, który przynosi reklamodawcom największe przychody.
– Powszechne staje się wykorzystanie technologii iBeacon.
Raport sporządzono na podstawie 18 miliardów wizyt na ponad 10 tysiącach stron oraz audycie 700 aplikacji mobilnych. Ponadto przeprowadzono 3000 ankiet z użytkownikami urządzeń oraz z 100 z marketingowcami największych amerykańskich marek.