Trip.com wykorzysta rozwiązanie Amadeus Master Pricer Instant Search, aby zapewnić szybkość, precyzję i dostępność rezerwacji oczekiwaną przez klientów w świecie, w którym liczy się każda sekunda.
Gdy internetowe biuro podróży zdoła już zachęcić klienta do odwiedzenia jego strony internetowej, jak może zatrzymać go i skłonić do dokonania rezerwacji? Nie jest to wcale takie proste, ponieważ przeciętny podróżny odwiedza w ramach przygotowań do rezerwacji wycieczki czy podróży 38 stron internetowych. Szybkość ma znaczenie — wystarczy kilka sekund więcej, aby kupujący otworzyli nową kartę w przeglądarce i poszukali oferty w innym miejscu. Równie ważna jest jednak zdolność oferowania podróży, które są najtańsze, najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb i najłatwiejsze do zarezerwowania.
Trip.com, wiodące internetowe biuro podróży należące do grupy Ctrip, stawia czoła temu wyzwaniu przez nawiązanie współpracy z firmą Amadeus i wdrożenie technologii Amadeus Master Pricer Instant Search, która zapewnia klientom znakomite możliwości wyszukiwania i dokonywania zakupu.
Rozwiązanie to jest używane przez czołowe internetowe biura podróży i metawyszukiwarki. W ciągu milisekund dostarcza informacji o najlepszych dostępnych ofertach lotniczych, nie zmniejszając przy tym precyzji wyników wyszukiwania. Dzięki pięcioletniej umowie technologicznej z firmą Amadeus, serwis Trip.com będzie mógł prezentować podróżnym najbardziej ekonomiczne, najwygodniejsze i ciekawsze oferty, które w pełni spełnią ich oczekiwania. To kluczowe dla konwersji odwiedzających witrynę w poszukiwaniu inspiracji w klientów faktycznie dokonujących zakupu.
Jane Sun, dyrektor generalny grupy Ctrip, powiedziała: „We współczesnej internetowej branży turystycznej bez żadnej przesady można stwierdzić, że liczy się każda sekunda. Rozwiązanie firmy Amadeus w zaawansowany sposób łączy oczekiwane przez użytkowników szybkość, precyzję i dokładność rezerwacji, co ma newralgiczne znaczenie dla wyróżnienia oferty Trip.com na rynku. Nawiązana przez nas współpraca jest także kluczowa dla wdrożenia usług Trip.com dla klientów anglojęzycznych na rynkach międzynarodowych”.
Technologię Amadeus Master Pricer Instant Search stworzono z myślą o błyskawicznym udostępnianiu podróżnym odpowiedzi generowanych na podstawie milionów rzeczywistych wyników rezerwacji, obliczonych wstępnie zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązanie stosuje zaawansowane algorytmy, inteligentne mechanizmy odświeżania pamięci podręcznej oraz sprawdzanie dostępności w czasie rzeczywistym w celu błyskawicznego wyświetlania wyników wyszukiwania bez wpływu na dostępność i jakość. Dzięki dostępowi do najszerszej oferty linii lotniczych technologia udostępnia rekomendacje połączeń w jedną i obie strony oraz informacje o najtańszych lotach.
„Cieszymy się bardzo, mogąc wesprzeć rozwój tak dynamicznego przedsiębiorstwa jak Trip.com. W internetowej branży turystycznej robi się tłoczno, a zdolność szybkiego generowania odpowiedzi pozwala naszym zdaniem zdobyć przewagę nad konkurencją. Szybkim odpowiedziom musi jednak towarzyszyć dostosowanie do kontekstu i dostępność. Jesteśmy przekonani, że Amadeus Master Pricer to najlepsze rozwiązanie zapewniające wszystkie te i dodatkowe możliwości, co pomoże firmie Trip.com wyprzedzić konkurencję podczas ekspansji na nowych rynkach” — powiedział Decius Valmorbida, wiceprezes jednostki Travel Channels w firmie Amadeus.
Amadeus Master Pricer Instant Search umożliwia kierowanie ofert do nowych klientów i podróżnych za pośrednictwem kanału mobilnego. To rozwiązanie kompaktowe, dostosowane do kontekstu i działające natychmiastowo, idealnie sprawdza się więc w aplikacjach mobilnych.
Informacje o firmie Trip.com
Trip.com udostępnia pełną gamę możliwości w obszarze rezerwacji usług związanych z podróżowaniem. Oferta firmy jest dostępna w 13 językach za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej. Przedsiębiorstwo wchodzi w skład grupy Ctrip, spółki notowanej na giełdzie NASDAQ od 2003 r., która zatrudnia ponad 30 000 pracowników i z której usług korzysta ponad 300 mln użytkowników, należy więc do czołowych internetowych biur podróży na świecie.
Stworzyliśmy rozległą sieć hoteli, liczącą ponad 1,2 mln placówek w 200 krajach i regionach, co zapewnia klientom niezwykłą swobodę wyboru zakwaterowania. Nasza obszerna siatka lotów obejmuje ponad 2 mln odrębnych tras lotniczych, łączących ponad 5000 miast na całym świecie. W połączeniu z obsługą klienta zapewnianą w języku angielskim przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu oraz wieloma innymi produktami turystycznymi sprawia to, że klienci mogą nam w pełni zaufać przy planowaniu swoich podróży.