Retail Technology Days to jedyne w Polsce wydarzenie, podczas której liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii spotykają się z przedstawicielami sieci handlowych odpowiadającymi za inwestycje i rozwój biznesu w celu wymiany poglądów o przyszłości branży i innowacjach w handlu.

Tegoroczną edycję Retail Technology Days otworzy Michał Boni prezentacją zatytułowaną “Technologie i ogrom danych. Nowe warunki komunikacji na linii korporacja – klient”. Wystąpienie to będzie miało charakter inspirującego wstępu do dalszej części konferencji, która koncentrować się będzie na wpływie nowoczesnych technologii i zmian w tym zakresie na wizerunek i funkcjonowanie współczesnego handlu.

W ramach drugiej sesji tematycznej podczas pierwszego dnia Retail Technology Days 2014, zatytułowanej “Przygotowany na jutro? Systemy IT, które rozumieją zmiany w biznesie” swoją prelekcję wygłosi Thomas Buchholz, vice president w Toshiba Global Commerce Solutions. Temat jego inspirującej prezentacji to “Increasing Customer Interaction Across Multiple Channels”.

Podczas konferencji będzie miała miejsce prezentacja wyników IBM Retail Study.

Więcej informacji o programie Retail Technology Days 2014: http://retailtech.pl/program/

Podczas Retail Technology Days 2014 odbywa się wystawa firm. Udział w niej to doskonała okazja do prezentacji oferty atrakcyjnej grupie menadżerów wyższego szczebla w sieciach handlowych (wliczając w to również stacje paliw, apteki i sektor horeca) i sklepech online, a także przedstawicielom firm zarządzających centrami handlowymi.