Grupa „LEW’’, firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej, będąca wyspecjalizowanym  dostawcą doładowań telefonicznych i płatności kartowych na własnej infrastrukturze terminalowej, inwestuje w mobilne kanały sprzedaży. Grupa przejęła portal doładowania.pl oraz stała się znacznym udziałowcem MPay S.A. Uzupełnieniem oferty Grupy jest rozwój sieci franczyzowej Dobrych Punktów Finansowych, integrujących w sobie usługi Grupy.

Firma zakupiła domenę doladowania.pl, która posiada ponad 100 tys. odsłon miesięcznie. Oferuje ona łatwe i bezpieczne doładowanie konta telefonu przez Internet lub wykorzystując aplikację mobilną. Obecnie firma prowadzi rebranding strony, której start w nowej odsłonie planowany jest na najbliższe tygodnie.

Ponadto Grupa LEW od 1 września br. jest właścicielem franczyzowej sieci Dobrych Punktów Finansowych, która obecnie liczy 117 punktów obsługi klienta. Dobry Punkt Finansowy umożliwia klientom ostatecznym płatność za rachunki bieżące (np. woda, telekomunikacja, telewizja, etc.) i przekazy pieniężne w konkurencyjnych cenach, przy zachowaniu bezpieczeństwa transakcji.

Ponadto w Dobrych Punktach Finansowych klienci mogą dokonywać zakupu m.in.: doładowań pre-paid i kart startowych wszystkich operatorów telefonii komórkowej, międzynarodowych przekazów pieniężnych oraz bogatej oferty ubezpieczeń. Wkrótce zostanie uruchomione pośrednictwo w sprzedaży taniej energii elektrycznej i produktów kredytowych.

Grupa „LEW” obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia. Początkowo firma zajmowała się działalnością reklamową, aby następnie przekształcić się w Agenta PTC, organizującego i prowadzącego salony sprzedaży sieci telefonii komórkowej ERA, a potem – dystrybutora wszystkich Operatorów telefonii komórkowej. W kolejnych latach Grupa ‘’LEW’’ rozwijała swoją ofertę w zakresie płatności pre-paid oraz płatności mobilnych, m.in. dzięki uzyskaniu certyfikatu na terminal obsługujący jednocześnie 3 usługi (pre-paid, akceptacja płatności, bill-paymants) oraz 2 urządzenia peryferyjne (PINPAD i czytnik kodów kreskowych), wdrażając system księgowo-handlowy Soft-Lab, czy też wprowadzając do własnych terminali obsługę programów lojalnościowych.

Grupa LEW prowadzi swoją działalność na terenie całego kraju. W ramach marki Dobry Punkt  posiada ponad 10 000 terminali zlokalizowanych w całej Polsce, a co 1 sekundę realizuje na nich transakcje dla usług doładowań telefonów pre-paid oraz płatności rachunków. W 2012 roku Grupa „LEW” sprzedała: ok. 15 mln sztuk doładowań elektronicznych, 8 mln sztuk kart zdrapek oraz 550 tys. sztuk starterów, a łączny przychód firmy ze sprzedaży  wyniósł w ub. roku 295 mln zł.

Grupa LEW jest partnerem wszystkich obecnych na rynku operatorów telefonii komórkowej, a jej najwięksi klienci to, m.in. EKO Holding, PEPCO, RTV-EURO-AGD, Nasz Sklep, Piotr i Paweł, Polskie Sklepy RAZEM, sklepy SPOŁEM, hurtownie FMCG oraz wiele innych.