Ubrania marki Gap dostępne będą we wszystkich europejskich sklepach Zalando od lata 2015 roku.
„Ta współpraca stanowi pierwszy krok marki Gap do wejścia w sprzedaż online na multibrandowych platformach na terenie Europy. Po raz pierwszy kolekcja Gap pojawi się w sprzedaży online obok innych marek” – komentuje w portalu evigo.pl Stefan Laban, wiceprezes ds. sprzedaży międzynarodowej w Gap.
Marka Gap prowadzi na rynku europejskim swój własny sklep internetowy w językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim i niderlandzkim. Za jego pośrednictwem można zamawiać produkty do 26 krajów europejskich, w tym do Polski. Z kolei Zalando prowadzi na 15 europejskich rynkach dedykowane sklepy w lokalnych językach, dostosowane do preferencji konsumentów z poszczególnych krajów.
Zalando oferuje też klientom darmową dostawę i darmowe zwroty w ciągu 100 dni, co czyni go niezwykle konkurencyjnym sprzedawcą internetowym na rynku europejskim.