Miło nam poinformować, że kończymy budowę agendy konferencji Retail Technology Days 2014 (21-22 maja, Novotel Airport Warsaw). Mówiąc szczerze – jesteśmy przekonani, że będzie to najciekawsza i najbardziej ekscytująca edycja w historii!
Cztery sesje tematyczne uzupełnione zostały dwoma panelami dyskusyjnymi – w tym “Debatą Liderów” z udziałem menadżerów najwyższego szczebla w sieciach handlowych.
Pierwszy dzień zakończy Afterparty połączone z przyznaniem corocznych nagród redakcji magazynu Retail Trends Polska i serwisu RETAIL360.PL – Retail Evolution Awards 2014, dla najciekawszych rozwiązań prezentowanych przez wystawców i partnerów wydarzenia.
Ponadto drugiego dnia oddamy trochę czasu ludziom poszukującym innowacji – zapraszamy na 360HEARTBEATS SHOW, czyli odświeżający cykl błyskawicznych 6-minutowych prezentacji. Jedyne ograniczenia tej części to czas oraz to, że prezentowany pomysł musi dotyczyć handlu.
Oczywiście jak co roku całości w ciągu dwóch dni towarzyszyć będzie wystawa firm, a udział w wydarzeniu weźmie ponad 500 osób – menadżerów branży i przedstawicieli wiodących dostawców technologii, usług i sprzętu dla sektora retail.
Więcej informacji na temat wydarzenia udziela szef projektu, Robert Łapiński ([email protected]), a z ramową agendą można się już zapoznać na stronie www.retailtech.pl.