Ile zaoszczędzili klienci UNIT4 TETA dzięki wdrożeniu systemu TETA Personel? W nowej kampanii producent systemów informatycznych podaje konkretne liczby, w tym przypadku korzyści są policzalne.
Nowa kampania produktowa wiodącego producenta systemów informatycznych UNIT4 TETA, skupia się na korzyściach jakie odnoszą klienci firmy w wyniku użytkowania systemu TETA Personel, wspomagającego zarządzanie w obszarze tzw. miękkiego i twardego HR.
Komunikacja oparta jest na przekazie, mówiącym, że jeśli chcemy osiągnąć realne zyski z wdrożeń zaawansowanych rozwiązań informatycznych, w postaci automatyzacji i optymalizacji procesów, najważniejsze jest doświadczenie dostawcy. Pozycja lidera gwarantuje stabilność i niezawodność,
a przede wszystkim świadczy o wielu zadowolonych klientach.
UNIT4 TETA od 26 lat działa na rynku. Możemy pochwalić się ogromną bazą klientów wśród średnich i dużych firm, działających w różnych branżach. Skoro dzięki wdrożeniu TETA Personel są one w stanie zaoszczędzić aż 200 000 zł rocznie, zyskać dodatkowe 62h miesięcznie dla jednego tylko działu albo skrócić czas wykonywania zadania z 3h do 15 min… czemu inne firmy nie miałyby sprawdzić jak to zrobić? – mówi Beata Szlachta, dyrektor marketingu UNIT4 TETA.
Kampania adresowana jest do potencjalnych klientów. Intensywna komunikacja obejmie prasę, Internet, w tym media społecznościowe. Całość uzupełnią działania web PR, a także sponsoring eventów. Kampania potrwa od października do końca listopada br., za realizację odpowiedzialny jest wewnętrzny dział marketingu UNIT4 TETA.