Spółka Investment Trading Consulting dystrybuująca wózki dziecięce Emmaljunga nie pozwalała sprzedawcom detalicznym na sprzedaż internetową.

Z analizy przeprowadzonej w czasie postępowania wynika, że dystrybutor zakazywał swoim kontrahentom niestacjonarnej sprzedaży produktów Emmaljunga, w tym przez internet. W umowach o współpracy handlowej stosował postanowienie: Wszelkie formy sprzedaży przez Internet lub za pośrednictwem handlu niestacjonarnego (sprzedaż wysyłkowa itp.) są zakazane ze względu na wymóg odnośnie indywidualnego doradztwa w momencie sprzedaży produktu. Dopuszczalne są marketing i publikowanie informacji o produktach w internecie. Takie postanowienie powodowało, że sprzedawcy mieli ograniczone możliwości samodzielnego ustalenia strategii handlowej. Było to również niekorzystne dla konsumentów, którzy zostali pozbawieni możliwości zakupu wózków przez Internet.

Investment Trading Consulting jest dystrybutorem wózków dziecięcych i fotelików samochodowych.