Firma UPS ogłosiła wprowadzenie wcześniejszych ekspresowych godzin dostawy do ponad 25 tysięcy kodów pocztowych w Polsce. Dostawy UPS Express® będą teraz realizowane przed godziną 10:30 dla 18 282 kodów pocztowych, co skraca dotychczasowy czas dostawy o 90 minut.

Do pozostałych 10 142 kodów pocztowych, dzięki usłudze UPS Express Saver®, przesyłki dostarczane będą przed południem, do 4 godzin wcześniej niż początkowo. Dodatkowo, 11 805 kodów pocztowych w Polsce otrzyma przesyłki przed godziną 14. Jest to udoskonalenie dotychczasowej zasady, która zobowiązywała firmę do dostarczenia przesyłek do końca dnia. Zarówno usługa UPS Express jak i UPS Express Saver uwzględniają gwarancję zwrotu pieniędzy dla osoby wysyłającej.

Według badania UPS Pulse of the Online Shopper™, 58% osób kupujących online rezygnuje z dokonania zakupu ze względu na zbyt długi czas dostawy. Ponadto, 43% klientów twierdzi, że opóźnienia w doręczeniu przesyłki zmniejszają prawdopodobieństwo ponownego zakupu od sprzedawcy. Dzięki szybszej usłudze UPS Standard, przedsiębiorstwa w Polsce mogą zaspokajać oczekiwania klientów zapewniając im szybszą dostawę za przystępną cenę.

Do 2019 roku, UPS ma w planach zainwestować 2 miliardy dolarów w rozwój europejskiej infrastruktury. Dotychczas, firma otworzyła w Polsce w 2014 roku kosztującą 25 milionów dolarów sortownię przesyłek w Strykowie oraz centrum usług w Łodzi.

Firma UPS rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku w 1992 roku jako partner firmy PPS Polkurier, którą wykupiła 9 lat później. W roku 2005, w celu umocnienia swojej pozycji na rynku, UPS przejął Messenger Service Stolica. Następnie w 2015 roku, firma postanowiła rozszerzyć swoje usługi w zakresie opieki medycznej, dokonując przejęcia firmy Poltraf. UPS jest jedną z głównych firm kurierskich w Polsce zatrudniającą ponad 2 500 pracowników. Jej flota obejmuje 1 800 pojazdów.