Trwa kampania reklamowa firmy Microsoft, wykorzystująca wybrane bankomaty i wpłato-bankomaty sieci Euronet Polska. W kampanii udział bierze ponad 150 urządzeń operatora. Usługa PC Game Pass jest reklamowana na naklejkach magnetycznych umieszczonych na maszynach znajdujących się w strategicznych lokalizacjach, odpowiednio wyselekcjonowanych pod kątem odbiorców.

Kampania z użyciem naklejek magnetycznych na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów sieci Euronet rozpoczęła się z końcem maja br. Jej głównym celem jest promocja produktu PC Game Pass, czyli usługi umożliwiającej subskrypcję rotacyjnego katalogu ponad 100 gier wideo.

W kampanii wykorzystano ponad 150 urządzeń zlokalizowanych w kluczowych z punktu widzenia odbiorców punktach, w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów z elektroniką najbardziej znanych marek. Powierzchnia naklejek magnetycznych o wymiarach 130×60 cm oraz 110×60 cm zapewnia wyjątkowo korzystną widoczność reklamy nie tylko dla klientów korzystających z urządzenia, ale również osób przebywających w pobliżu.

– Nasze bankomaty i wpłato-bankomaty służą nie tylko do transakcji gotówkowych, ale pełnią także rolę nowoczesnego kanału komunikacji marketingowej. Szeroka oferta dostępnych formatów reklamowych pozwala na ich odpowiednie dopasowanie do celu i rodzaju komunikatu, co gwarantuje precyzyjne dotarcie do odbiorców – mówi Szymon Daniłowicz, Senior Advertising Sales Manager Euronet Polska.

Euronet Polska jest największym niezależnym operatorem bankomatów i wpłato-bankomatów w Polsce, które jednocześnie pełnią funkcje nośników reklamowych. Partnerzy biznesowi sieci mogą prezentować swoje reklamy m.in. na ekranie powitalnym, wyboru języka, sprawdzania karty, autoryzacyjnym czy pożegnalnym, na naklejkach magnetycznych, a także na rewersie potwierdzenia transakcji lub kuponach wydawanych wraz z wypłacaną gotówką. Ponadto maszyny umożliwiają szybką i bezpieczną wypłatę bez użycia karty, co świetnie się sprawdza jako narzędzie marketingowe, pozwalające na wypłatę nagród w konkursach, loteriach i programach lojalnościowych.