Spółka DaGrasso szukała agenta rozliczeniowego, który byłby w stanie zaoferować szybkie, wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe. Konstrukcja sieci franczyzowej wymagała jednak od partnera technologicznego elastycznego podejścia do potrzeb spółki.
Da Grasso zrzesza ponad 170 różnych podmiotów, posiadających oddzielne konta bankowe. SIX Payment Services nie wymagał od spółki i podmiotów powiązanych posiadania kont firmowych w konkretnym banku.Dodatkowo, zaoferował firmie unikalne rozwiązania dedykowane, poprawiające efektywność realizacji zamówień oraz płatności.
Spółka potrzebowała rozwiązania płatniczego, które podkreślałoby nowoczesny charakter sieci pizzerii. W związku z tym zdecydowała się na umożliwienie klientom płatności kartowych w sprzedaży zarówno na miejscu jak i w dowozie. Firma zdecydowała się również na udostępnienie klientom usług dodatkowych, pozwalających na wypłatę gotówki podczas płatności kartą za dostawę , a w przypadku klientów zagranicznych, na płatność we własnej walucie. Usługi te znacząco poprawiają komfort klientów płacących bezgotówkowo oraz pozwalają zaoszczędzić czas, bo np. klient nie ma potrzeby wypłacania gotówki z bankomatu.
Kolejnym celem była modernizacja obsługi zamówień, zarówno pod względem usprawnienia procesu z perspektywy klienta, jak również pozwalającą na wyeliminowanie sprzedaży nieewidencjonowanej przez obsługę placówki.
Po wnikliwej analizie potrzeb sieci Da Grasso, SIX Payment Services przygotował kompleksowe rozwiązanie płatnicze, obsługujące płatności bezgotówkowe w sieci pizzerii. Placówki oraz kurierzy zostali wyposażeni w terminale przenośne IWL 220, które oprócz standardowych i zbliżeniowych płatności kartą, oferują również usługi dodatkowe jak Cashback czy DCC (Dynamiczna Wymiana Walut). Terminale płatnicze zainstalowane w Da Grasso umożliwiają również funkcjonowanie specjalnej aplikacji obsługującej zamówienia online.
Obecnie SIX obsługuje ponad 110 placówek partnerskich Da Grasso. Docelowo rozwiązanie wdrożone zostanie w całej sieci.