Visa Europe pod hasłem „Żyje się lepiej” rozpoczyna europejską kampanię reklamową, która obejmie także Polskę. Kampania wykorzystuje wątek „lepszego życia” możliwego dzięki usługom wygodnych płatności Visa.
Fabuła spotu telewizyjnego prezentuje łatwość i wygodę nowych technologii płatniczych na przykładzie emocjonującej i pełnej dramaturgii podróży. Jesteśmy świadkami budującej historii starszego pana śpieszącego na świętowanie narodzin wnuka. Dzięki Visa, zadanie to może on wykonać łatwiej i szybciej, przy czym przez cały czas przedstawiane są odczucia, jakie towarzyszą korzystaniu z usług i produktów Visa – starszy pan staje się nie tylko coraz szybszy i sprawniejszy, lecz również … coraz młodszy.
W Polsce spot reklamowy będzie nadawany w telewizji w trzech wersjach: 90-cio, 60-cio oraz 30-to sekundowych. Spot jest emitowany od 1 czerwca br. w stacjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych. Kampania obejmie główne stacje: TVP (TVP1 i TVP2), TVN oraz Polsat, a także pakiety stacji niszowych TVN, Polsatu, TVP, Discovery i At Media. Kampania telewizyjna będzie wspierana emisją spotu w internecie na największych platformach VOD (ipla.pl, Youtube.pl), pojawi się też na trzech największych portalach horyzontalnych (onet.pl, wp.pl, gazeta.pl).
Intensywna kampania reklamowa będzie mieć miejsce również w kinach, gdzie będą nadawane spoty 90-cio i 60-cio sekundowe. W Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu oraz we Wrocławiu reklamy będą eksponowane na wielkich formatach reklamy zewnętrznej. Kampania prasowa obejmie tygodniki (Polityka, Newsweek, Wprost, Angora oraz Forum) oraz magazyny, m.in. Avanti, Logo, Stuff, Focus, National Geographic oraz Tele Tydzień.