Visa otrzymała tytuł Marki Godnej Zaufania w badaniu opinii przedsiębiorców, dotyczącego najlepszych marek oferujących produkty i usługi dla biznesu, realizowanym przez wydawcę miesięcznika „My Company Polska”. Plebiscyt wyłonił obdarzone największym zaufaniem marki w 23 kategoriach. Visa została uznana Marką Godną Zaufania w kategorii „Systemy płatnicze” po raz drugi z rzędu w badaniu zapoczątkowanym w 2016 r.

„Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że polscy przedsiębiorcy niezmiennie polegają na marce Visa i darzą ją zaufaniem. Nieustannie pracujemy z instytucjami finansowymi nad naszą ofertą dla biznesu, dostarczając wygodne, szybkie i bezpieczne płatności dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Tytuł Marki Godnej Zaufania utwierdza nas w przekonaniu, że przedsiębiorcy cenią zalety kart Visa, które pozwalają im na lepsze zarządzanie finansami, jak również przynoszą dodatkowe korzyści, np. poprzez Promocje Visa Business” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Marki Godne Zaufania wyłoniło badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Kantar Millward Brown na grupie 900 respondentów – firm i podmiotów gospodarczych sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Polsce. Wybór najbardziej zaufanych marek odbywał się spontanicznie – w każdej z 23 kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać jedną dowolną markę. W całym badaniu wymieniono ich ponad 350.