Kibice z Polski mogą wziąć udział w konkursie Visa, w którym do wygrania są wyjazdy do Berlina na majowy wyścig rozgrywany w ramach mistrzostw FIA Formula E. Na najbardziej kreatywnych kibiców czeka 8 czteroosobowych zaproszeń. 18 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa „Przyszłość już dziś”, w ramach której Visa chce przybliżyć konsumentom technologie przyszłości, w tym w zakresie płatności. Visa jest globalnym partnerem mistrzostw FIA Formula E – pierwszego na świecie cyklu wyścigów samochodów o napędzie całkowicie elektrycznym.

Konkurs potrwa dwa tygodnie – do 5 kwietnia br. Osoby, które zdecydują się wziąć w nim udział, muszą opisać jak wyobrażają sobie przyszłość – przede wszystkim płatności i zakupów oraz motoryzacji. 8 najciekawszych odpowiedzi zostanie nagrodzonych czteroosobowymi pakietami wyjazdowymi na wyścig Formuły E w Berlinie, który odbędzie się 21 maja br.

Odpowiedzi na pytania konkursowe można udzielać poprzez specjalnie przygotowaną przez Visa stronę – www.przyszloscjuzdzis.onet.pl. Znajdzie się na niej m.in. seria tekstów dotyczących innowacyjnych rozwiązań w płatnościach, przyszłości motoryzacji oraz relacje z wyścigów Formuły E w Berlinie i Londynie. Strona będzie intensywnie promowana w serwisach Onet.pl i Newsweek.pl.

W ramach promocji konkursu Visa planuje również nawiązać współpracę z jednym z rozpoznawalnych vlogerów, który przygotuje i opublikuje cykl materiałów wideo poświęconych Formule E, w tym m.in. wideorelacje z wyścigów w Berlinie i Londynie.

Na początku bieżącego sezonu mistrzostw FIA Formula E Visa została oficjalnym partnerem cyklu w zakresie płatności. Współpraca przewiduje obecność reklamową Visa podczas wyścigów, dostęp do biletów na zawody oraz możliwość korzystania z praw do cyklu FIA Formula E przez rynki Visa Europe i instytucje członkowskie tej organizacji. Kierowcą-ambasadorem Visa jest Nelson Piquet Jr., syn Nelsona Piqueta – trzykrotnego mistrza świata Formuły 1.