W ramach uruchomionego projektu franczyzowego spółka Vistula uruchomiła 4 nowe salony i planuje, że na koniec 2014 roku około 10 proc. powierzchni sprzedażowej w segmencie fashion (marki Vistula i Wólczanka) będzie działać w ramach tego projektu. Pozyskiwanie lokalizacji ie odbywa się głównie w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców, które posiadają nowoczesną powierzchnię handlową, a w których dotychczas oferta grupy nie była dostępna.

Vistula  realizuje cel strategiczny w postaci organicznego rozwoju. Z planowanych w 2014 roku otwarć 18 nowych salonów, w I kw. zostało otwartych 5 salonów własnych. Jednocześnie kontynuowany jest projekt kompleksowych remontów kluczowych lokalizacji zarówno w segmencie jubilerskim, jak i fashion, w ramach którego w tym okresie wyremontowano 6 salonów, a w ramach projektu zmiany shopconceptu salonów Vistula poddano liftingowi 13 salonów.

Vistula Group posiada sieć sprzedaży detalicznej (marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler W.Kruk i Lambert), liczącą ponad 270 lokalizacji.