Do grona klientów Voice Contact Center, specjalizującego się w wielokanałowej obsłudze klientów, dołączyła firma Circle K Polska, prowadząca sieć stacji paliw pod marką Statoil. W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za obsługę telefonicznego i internetowego kanału kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych oraz uczestników programu lojalnościowego Statoil Extra.
Biuro Obsługi Klientów Statoil, obsługiwane przez Voice Contact Center, działa w trybie 24/7. Konsultanci odpowiadają za obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji e-mailowej oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Współpraca obejmuje także działania z zakresu back office, m.in. wysyłkę korespondencji do klientów, wystawianie faktur, realizację przelewów pieniężnych i skanowanie dokumentów.
Podczas obsługi klientów sieci stacji Statoil konsultanci Voice Contact Center ściśle współpracują z działem IT klienta. Wszystkie osoby zaangażowanie w projekt przeszły szereg specjalistycznych szkoleń.
Voice Contact Center posiada 3 centra operacyjne w Warszawie, Łodzi i Lublinie, wyposażone w 550 profesjonalnych stanowisk contact center. Spółka obsługuje projekty z zakresu obsługi klienta m.in. dla firm z sektora ubezpieczeniowego, medycznego, motoryzacyjnego i e-commerce.