W Grupie Eurocash rusza projekt pod nazwą Faktoria Win. Jest to sekcja z winem, którą odnaleźć można w prawie 400 sklepach w całym kraju. Koncept opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki.

Kolekcja Faktorii Win to kilkadziesiąt wybranych marek wina, które zostały podzielone na 5 dominujących w kulturze picia wina okazji: Relaks, Z przyjaciółmi, Na randkę, Do Posiłku oraz Na prezent. Zgodnie z tym podziałem zaprojektowana została półka Faktorii Win. Dzięki przejrzystemu podziałowi i wyraźnym oznaczeniom półka Faktorii jest funkcjonalnym narzędziem do sprzedaży wina, które nie tylko czyni proces decyzyjny klientów sklepów łatwiejszym, ale także ułatwia sprzedaż wina właścicielom sklepów, zdejmując z nich odpowiedzialność za odpowiedni dobór asortymentu i atrakcyjne oznaczenie towaru.