„Czerwona Torebka” uruchamia ogólnopolską markę sklepów owocowo-warzywnych pod nazwą Warzywnik. Będzie ona funkcjonowała w obiektach handlowych Czerwona Torebka już od początku listopada.

Sklepy będą funkcjonowały jako system placówek franczyzowych. Czerwona Torebka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada br. Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka. Wszystkie sklepy będą posiadały powierzchnię 60 m2. Ich charakterystyczną cechą będzie jednolity wystrój wnętrza utrzymany w przyjaznej kolorystyce.

Asortyment dostępny w Warzywnikach będzie obfitował w świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory tj. mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych.