Prawie 65 000 warszawiaków przybyło 14 września na otwarcie Galerii Północnej. Pierwsze centrum handlowe na Białołęce aż do północy witało klientów rabatami i ofertami promocyjnymi oraz licznymi atrakcjami dla dzieci i dorosłych.
Tłumnie, kolorowo i bardzo atrakcyjnie – tak można w kilku słowach podsumować pierwszy dzień działalności Galerii Północnej. Już o godzinie 12.00 przed głównym wejściem do galerii od ulicy Światowida zebrało się ponad tysiąc osób, czekających na otwarcie obiektu. Atmosferę oczekiwania umilały klientom animacje i hostessy, rozdające gościom zdrowe przekąski. W samo południe przecięta została wstęga, pierwsi klienci ruszyli na zakupy i do oglądania obiektu.
– Przez cały czas przygotowań do otwarcia Galerii Północnej czuliśmy, że obiekt wzbudza bardzo duże zainteresowanie, a wczorajsza inauguracja to potwierdziła. Pierwsze komentarze naszych gości pokazują, że wpisaliśmy się w oczekiwania klientów. W mediach społecznościowych pojawiło się dużo pozytywnych opinii dotyczących architektury Galerii Północnej, jasnych, otwartych przestrzeni i ogrodu na dachu. Klienci chwalili czas spędzony na food courcie, rozwiązania zaprojektowane z myślą o rodzinach z dziećmi oraz nowe marki, które debiutują w Galerii Północnej. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się sklepy sieci Hamleys oraz Homla – komentuje pierwszy dzień działalności obiektu Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej. W pierwszy weekend chcemy przede wszystkim zachęcić klientów do poznania Galerii Północnej – odwiedzenia centrum razem z rodziną i przyjaciółmi, korzystania z uroków licznych przestrzeni do rekreacji i uzupełnienia garderoby o najmodniejszą odzież oraz dodatki w ramach atrakcyjnych promocji przygotowanych przez naszych najemców.
Galeria Północna wnosi na Białołękę zupełnie nową ofertę handlowo-usługową, niedostępną do tej pory w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Pierwszego dnia ogromnym zainteresowaniem klientów cieszyły się m. in. sklepy z elektroniką – RTV EURO AGD i iSpot oraz pierwszy w Polsce sklep brytyjskiej sieci Hamleys. Oficjalny dostawca zabawek na brytyjski dwór królewski przygotował dla gości liczne animacje i bardzo widowiskową paradę zabawek, która regularnie przechodziła przez centrum handlowe. Oblężenie przeżywały sieci debiutujące na warszawskim rynku Newbie i Homla oraz sklepy znanych marek odzieżowych i obuwniczych, w których najnowsze kolekcje dostępne są z atrakcyjnymi rabatami. Goście chętnie odwiedzali także ogród na dachu oraz korzystali z licznych animacji zlokalizowanych na terenie Galerii Północnej. Na scenie ustawionej przy wejściu od strony ulicy Trakt Nadwiślański przez cały dzień organizowane były konkursy i zabawy z atrakcyjnymi nagrodami.
Na uczestników, którzy wykazali się wiedzą dotyczącą Galerii Północnej i Białołęki, czekały zestawy upominków i vouchery na zakupy. Na stoisku przygotowanym przez perfumerię Sephora czekali makijażyści i styliści, zaś dzieci mogły miło spędzić czas biorąc udział w warsztatach z Salą Zabaw Fikołki. Wszystkie te atrakcje dostępne będą dla gości jeszcze przez trzy najbliższe dni, od 15-17 września.