Ruszyła kampania Warto Kartą. W ramach akcji właściciele małych i średnich firm będą mogli przez trzy miesiące testować pierwszy w Polsce terminal mPOS z opcją akceptacji płatności zbliżeniowych. Głównym organizatorem przedsięwzięcia jest firma Polskie ePłatności. Partnerami strategicznymi są MasterCard oraz Ingenico.

Kampania Warto Kartą ma na celu pokazanie przedsiębiorcom, którzy dotąd przyjmowali płatności wyłącznie w gotówce lub przelewem, że akceptowanie kart płatniczych może być łatwe i szybkie. Mobilne terminale płatnicze to rozwiązanie stworzone specjalnie z myślą o małych i średnich firmach, aby mogły one wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz chętniej wybierają plastikowy pieniądz. Wspólnie z partnerami stawiamy na innowacje wspomagające rozwój przedsiębiorczości – wyjaśnia Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

Po zakończeniu okresu próbnego, który potrwa do 30 czerwca, firmy zainteresowane dalszym korzystaniem z urządzeń będą mogły zakupić je w promocyjnej cenie 149 zł netto. Wartość rynkowa mPOSa Ingenico iCMP to 399 zł netto.