Westwing, największy w Europie klub zakupowy mebli oraz dodatków do domu, wprowadza bezpłatną aplikację na telefony iPhone. Aplikacja powiększy, sięgający obecnie 25%, udział sprzedaży designerskich przedmiotów dla domu z urządzeń mobilnych. Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy nowa odsłona mobilnej wersji strony www.westwing.pl.
Westwing ma 8 milionów użytkowników w Europie i Brazylii, ponad 700 tysięcy w Polsce. Jesteśmy świadkami gwałtownego wzrostu ruchu z urządzeń mobilnych. Obecnie osiągnął on 25%. To właśnie ten trend połączony z okresem wakacyjnych wyjazdów sprawił, że uznaliśmy sierpień za najbardziej naturalny moment na wprowadzenie aplikacji Westwing. 1 sierpnia uruchamiamy, w 6 krajach jednocześnie – w tym w Polsce – aplikację na iPhone. Wersja na Android będzie za 3 tygodnie – mówi Tomasz Kasperski, założyciel i dyrektor zarządzający Westwing Polska.
Westwing Home & Living oferuje ponad 2000 starannie wyselekcjonowanych marek wnętrzarskich. W ciągu ostatniego roku, firma powiększyła pięciokrotnie wolumen sprzedaży do 5 produktów na minutę, 24 godziny na dobę. Ponad 70% transakcji dokonują osoby, które już wcześniej korzystały z Westwing. Przeciętny klient Westwing robi zakupy 3 – 4 razy w roku i jednorazowo wydaje średnio 150 dolarów.