Z początkiem września wystartowała wielka loteria Posnanii. Do wygrania jest aż sześćset kart podarunkowych o wartości 50 zł oraz 100 zł, a także nagrody główne, które będą losowane podczas wielkiego finału 21 września: 1000 zł i 2000 zł na zakupy oraz luksusowy samochód marki BMW serii 1.

Loteria promocyjna rozpoczęła się 2 września. Codziennie klienci Posnanii mają szansę wygrać karty podarunkowe o wartości 50 zł lub 100 zł. Wystarczy dokonać zakupu za minimum 50 zł i zarejestrować swój paragon w specjalnie wyznaczonym stoisku w Atrium. Finałowe losowanie głównych nagród: 1000 zł i 2000 zł na zakupy oraz samochodu BMW serii 1 odbędzie się 21 września.

– To kolejna realizowana przez Posnanię loteria. Poprzednia, zorganizowana w zeszłym roku, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego z przyjemnością dajemy naszym klientom kolejny raz możliwość zawalczenia o wygraną – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii – Nasi klienci chętnie biorą udział w loterii ze względu na bardzo atrakcyjne nagrody i prosty mechanizm. Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy i udziału w wielkim finale, podczas którego odbędzie się losowanie nagród głównych.
Partnerem wielkiej loterii Posnanii jest Dealer BMW Smorawiński. Podczas finału loterii, w sobotę 21 września, zwycięzcy zostaną wręczone kluczyki do nowoczesnego, luksusowego samochodu BMW serii 1.

– To nie przypadek, że Dealer BMW Smorawiński został naszym partnerem podczas organizacji wielkiej loterii. Obie marki charakteryzują się podobnym wizerunkiem i silną pozycją w swoich branżach. Działamy w tym samym regionie, dostarczając naszym klientom nowoczesne, wysokiej jakości lifestylowe rozwiązania. BMW serii 1 idealnie wpisuje się w miejski styl życia, zachwyca nowoczesnością i stylistyką wyróżniającą się z tłumu. Najnowocześniejsze technologie gwarantują komfort i bezpieczeństwo. Z przyjemnością przekażemy to auto zwycięzcy głównej nagrody w wielkiej loterii Posnanii – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Zlokalizowana w stolicy Wielkopolski Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Oferta obiektu handlowego jest prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni i obejmuje 300 lokalnych oraz globalnych marek. Nieruchomość zarządzana jest przez Apsys Polska, jednego z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji.