System interaktywnych ekranów, dzięki którym z łatwością trafić można do żądanego miejsca (Sali konferencyjnej, biura etc.), otrzymywanie przydatnych informacji, a nawet ofert marketingowych. Z tych między innymi udogodnień korzystać można, posiadając darmową aplikację w liczącym blisko 7 tys. metrów kwadratowych Euro Centrum – jednymz najnowocześniejszych biurowców w Polsce. Specjalizująca się w rozwiązaniach digital signage młoda polska spółka Nanovo zakończyła tam właśnie wdrażanie systemu Wielokanałowej Komunikacji, opartego na autorskim oprogramowaniu Signio.
Wdrożona przez Nanovo usługa ma na celu przede wszystkim ułatwić osobom odwiedzającym sprawne poruszanie się po całym budynku. Dlatego, wchodząc do wnętrza obiektu, wystarczy pobrać darmową aplikację na wyposażony w bluetooth smartphone, a następnie postępować według wskazówek otrzymywanych dzięki niej. W czasie drogi na miejsce przeznaczenia (np. do określonej Sali konferencyjnej lub biura), użytkownik aplikacji otrzymywać też będzie niezbędne informacje dotyczące właściwego kierunku (np. „idź około 15 metrów prosto, potem w prawo, do windy. Wjedź na 4 piętro” etc.) na wiszących w korytarzach interaktywnych ekranach.
Oprócz tego, zarówno na własnym smartphone, jak i ekranach, wyświetlać się będą takie wiadomości jak: usytuowanie lokali gastronomicznych i usługowych w budynku, rozkład jazdy pociągów czy samolotów, które mogą być potrzebne później, jak również dotyczące zamawiania taksówki po skończonym spotkaniu lub innych możliwościach dostania się do innego miejsca w Warszawie.
Zarówno w smartfonie, jak i na ekranach w obiekcie otrzymać można informację o zniżce na kawę i inne napoje czy jedzeniu w jednym ze znajdujących się w Euro Centrum barów. Kiedy spotkanie dobiega już końca, pojawić się zaś może wiadomość o specjalnej promocji określonej korporacji taksówkowej. To jedyny w Polsce, jak dotąd, tego typu system zastosowany w budynku biurowym.