Dom mediowy Havas Media jesienią zeszłego roku przeprowadził dla nc+ trwającą 10 tygodni kampanię „Emocje na wyłączność“, wykorzystując dodatkowy kanał komunikacji JustWIFI.

Celem kampanii była promocja uzyskania przez nc+ wyłączności na transmisje meczów UEFA Champions League na kanałach i w serwisach nc+ na kolejne 3 lata. Kampania obejmowała dwie kreacje reklamowe wyświetlane na urządzeniach mobilnych użytkowników podczas łączenia się z publicznym wi-fi, m.in. na lotniskach (m.in. Lotnisko Modlin), w kawiarniach czy w galeriach handlowych.

– Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia galeria handlowa może z jednej strony pozyskiwać bardzo dokładne dane dotyczące zachowania klientów. Ale to nie wszystko – mówi portalowi Evigo.pl Michał Dubiel, Head of Sales and Business Development z firmy Justtag, operatora JustWifi. – W zależności od umowy galeria otrzymuje część zysków z emitowanej reklamy, albo procentowo, albo w formie stałej prowizji od wyświetlenia. Jest to więc dodatkowy, interesujący sposób na monetyzację posiadanej powierzchni.

Pierwsza kreacja miała formę quizu z pytaniem: „Kto wygra Ligę Mistrzów?“ oraz czterema propozycjami odpowiedzi. Po dokonaniu wyboru użytkownik otrzymywał komunikat o możliwości obejrzenia meczów ulubionej drużyny podczas rozgrywek Ligii Mistrzów transmitowanych wyłącznie w nc+. Aż 46 proc. użytkowników łączących się z siecią odpowiedziało na pytanie, a 73 proc. z nich trafiło na landing page kampanii nc+. Druga kreacja to piętnastosekundowy film reklamowy, który użytkownicy oglądali, by połączyć się z wi-fi. Po obejrzeniu spotu trafiali na landing page kampanii nc+ „Emocje na wyłączność“ – emocje.ncplus.pl.