Kolejny raz z rzędu firma Willson & Brown była obecna na targach EuroShop w Düsseldorfie. Na innowacyjnym stoisku pracownicy firmy pokazywali, jak wykorzystywać potencjał miejsca sprzedaży i efektywnie eksponować produkt.

Także w tym roku zespół W&B przygotował jedno z najciekawszych stoisk na całych targach, które nie tylko stworzyło przyjazną spotkaniom przestrzeń, ale także – a może przede wszystkim – oddawało charakter firmy.

Nowoczesna, nawiązująca do stylu stealth forma przełamuje tendencje aranżacji targowych. Michał Marusik, autor projektu, postanowił przyciągnąć uwagę i zachęcić do kontaktu formą nietypową, bo zamkniętą, o nieregularnej bryle, sprawiającą wrażenie konstrukcyjnego chaosu. Swobodny i z pozoru nieuporządkowany układ płaszczyzn pozwolił na uzyskanie efektu przenikania się poszczególnych elementów. Wielopłaszczyznowość i struktura „elewacji” stoiska ma podkreślać różnorodne możliwości produkcyjne firmy. Kolorystyka opiera się na kontraście barw użytych na zewnątrz i wewnątrz. Zewnętrzne elementy zostały pokryte laminatem srebrnym i złotym, który razem z ciemnym kolorem całości nadaje tekturze fakturę właściwą materiałom kompozytowym.

EuroShop to największa impreza handlowa na świecie. Odwiedzający mieli okazję obserwować przyszłe sprzedażowe trendy, wizje i najnowsze stosowane rozwiązania. Targi dały też okazję firmom, aby zaprezentować się w międzynarodowym towarzystwie 2000 wystawców i pokazać swój potencjał przed ponad stutysięczną publicznością.