Kompleks handlowy Futura Park przechodzi rebranding. Od dziś centrum handlowe będzie się nazywać Factoria Park. Obiekt zyskał również nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiana podyktowana jest chęcią wdrożenia wizerunku odpowiadającego najnowszym trendom na rynku nieruchomości oraz przejęciem obiektu przez nowego zarządcę – JLL.

Centrum handlowe Futura Park od dziś sygnowane jest nową nazwą – Factoria Park. Nowy zarządca zmienił też logo i identyfikację wizualną. Zabieg ten ma na celu odświeżenie wizerunku obiektu oraz wzmocnienie jego pozycji na rynku. W centrum handlowym Factoria Park jest ponad 20 sklepów. Szeroki wybór asortymentu sprawia, że podczas zakupów każdy może znaleźć coś dla siebie. Na powierzchni 20 000 m² znajdują się m.in. salony obuwnicze CCC i Deichmann, drogeria Rossmann, market budowlany Castorama, hipermarket Carrefour, Takko Fashion, Regatta, Media Expert, Empik, InMedio, Smyk, sklep zoologiczny Kakadu, restauracja Sphinx, stacja paliw Carrefour oraz wiele innych punktów usługowych uzupełniających ofertę.

„Factoria Park to kompleks handlowy o bardzo wysokim potencjale rozwoju. Cieszymy się, mogąc zapewnić naszym klientom bogatą, zróżnicowaną i atrakcyjną ofertę produktów dobrej jakości, odpowiadającą na ich różnorodne potrzeby. Wierzymy, że dzięki zmianie nazwy oraz logotypu, jak również prowadzonej kampanii wizerunkowej informującej mieszkańców o wprowadzonych zmianach, Factoria Park spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem klientów – powiedziała Agnieszka Lis, dyrektor Factoria Park.

„Szukając inspiracji, mieliśmy na uwadze zarówno otoczenie, etymologię nazwy, jak również historię tego miejsca. Faktoria to synonim słowa fabryka/warsztat – od niego wzięła swoją nazwę dzielnica, w której centrum jest zlokalizowane. To też synonim osiedla, osady lub kolonii handlowej. Dlatego po drobnych modyfikacjach w zapisie powstała Factoria Park – miejsce od zawsze chętnie odwiedzane przez okolicznych mieszkańców, w którym czują się oni swobodnie i z którym się utożsamiają, stając się jego częścią, a nie sporadycznym klientem. To obszar, który wspólnie tworzymy i mamy razem na niego wpływ” – wyjaśnia Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana odpowiedzialnej za koncepcję nowej nazwy i logotypu galerii.

Odświeżenie wizerunku centrum handlowego zapowiada szerokozasięgowa kampania reklamowa. Wszystkie zachodzące zmiany w obiekcie wyrażono w czterech odrębnych kreacjach. Każda z nich prezentuje owoce w niecodziennym wydaniu. Odbiegające od rzeczywistości różnice w produktach mają komunikować minimalne zmiany, które wprowadzą powiew świeżości, ale nie zaburzą dotychczasowej struktury centrum. Głównymi nośnikami reklamy jest outdoor tradycyjny, radio oraz media digitalowe.

Factoria Park to kompleks handlowo-usługowy w zachodniej części Wrocławia istniejący na rynku od 2008 roku (wcześniej pod nazwą Futura Park). Obiekt wyróżnia się unikalną strukturą łączącą tradycyjną ofertę sklepów z sąsiadującym centrum outletowym Wrocław Fashion Outlet. Od sierpnia 2018 roku parkiem handlowym zarządza Jones Lang LaSalle – wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych.