Od początku czerwca trwa wspólna kampania Visa i Blue Media, właściciela serwisu bm.pl, pod hasłem „Nie trać życia na płacenie rachunków”. Konsumenci, którzy zdecydują się zapisać swoją kartę Visa w serwisie bm.pl i dokonywać w ten sposób cyklicznych, automatycznych płatności za rachunki – np. za prąd, gaz, telefon, telewizję czy internet – otrzymają 5% zwrotu za takie płatności.

„Celem naszej kampanii organizowanej wspólnie z Blue Media jest upowszechnianie automatycznych płatności kartami Visa za rachunki gospodarstw domowych. Poprzez kampanię chcemy też zachęcić do opłacania takich rachunków przez kanały elektroniczne za pomocą karty. Zapisanie swojej karty Visa w serwisie bm.pl pozwoli konsumentom na wygodne, szybkie i automatyczne opłacanie swoich rachunków z jednego miejsca. To ogromne ułatwienie” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa Europe w Polsce.

Kampania potrwa do 3 lipca br. Wspierają ją działania reklamowe realizowane w internecie – m.in. na portalach Gazeta.pl, Interia.pl, Wp.pl, w wyszukiwarce Google czy w serwisie społecznościowym Facebook.
„Stworzony przez nas robot finansowy bm.pl jest idealnym rozwiązaniem do korzystania z automatycznych płatności kartami Visa. Dzięki zapisaniu karty konsumenci nie muszą pamiętać o terminowym opłacaniu swoich rachunków, ponieważ takie płatności dokonywane są automatycznie w terminie. Mamy nadzieję, że nasza kampania i promocyjny zwrot 5% wartości transakcji zrealizowanej za pomocą płatności cyklicznej w bm.pl wzbudzi zainteresowanie naszych obecnych i potencjalnych klientów” – komentuje Damian Lüdke, Marketing Director, Blue Media.