Z pierwszej w Polsce oferty łączącej sprzedaż energii elektrycznej  i usług technologicznych online skorzystało w ciągu roku blisko 50 tysięcy osób. To efekt partnerskiej współpracy Grupy Energa z liderem branży nowych technologii – firmą Microsoft.

To pierwszy taki produkt na rynku energetycznym w Polsce – połączenie w jednym pakiecie abonamentowym energii elektrycznej z usługami technologicznymi online. W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię elektryczną nawet do trzech lat  oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za zaledwie 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją subskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji.

„Klienci Energi wybierając ofertę nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego. Jest doskonałą okazją na polskim rynku, aby upowszechniać technologie, które pozwalają zwiększać osobistą efektywność, po prostu czynić nasze życie choćby nieco łatwiejszym, a na pewno lepiej zorganizowanym” – mówi Dariusz Kaśków, Prezes Zarządu Energa.

„Synergie oparte o usługi oferowane przez dostawców z różnych branż to znak rozpoznawczy cyfrowej transformacji. Energa, jako prekursor takiego podejścia, dołączyła do swojej oferty możliwość zakupienia pakietu Office 365. Rekordowa sprzedaż w tak krótkim czasie pokazuje, że połączenie dwóch, pozornie odległych, usług, przynosi doskonałe efekty” – mówi Ronald Binkofski, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft. – „Jesteśmy otwarci na współpracę z firmami z innych sektorów gospodarki tworzącymi dodatkową wartość dla klientów, dzięki wykorzystaniu usług Microsoft”.