Raiffeisen Polbank, wspólnie z Allegro.pl, stworzył nową internetową platformę komunikacji z klientami segmentu Premium. Jej podstawę stanowi specjalny serwis o charakterze edukacyjno-zakupowym: premiumbanking.allegro.pl. Klienci banku znajdą tam wiele materiałów, dotyczących m.in. stylu życia, kulinariów, nowoczesnych technologii czy podróży. Będą również mogli od razu dokonać zakupów najwyższej jakości produktów i usług, korzystając z przedstawionych rekomendacji. Serwis przekieruje ich w takim wypadku bezpośrednio do stron aukcyjnych z wyselekcjowanymi ofertami.
Pod adresem premiumbanking.allegro.pl klienci znajdą serwis informacyjny podzielony na trzy sekcje. W pierwszej – „Inspiracje” – przeczytają interesujące artykuły o zróżnicowanej tematyce, poczynając od spraw związanych z wyposażeniem domu, przez ciekawostki kulinarne i nowoczesne technologie, po intrygujące materiały dotyczące najbardziej nawet odległych zakątków świata. Sekcja „Rekomendacje” pozwoli z kolei zapoznać się z ofertami wyselekcjonowanych specjalnie dla wymagających klientów produktów. Podzielone są one na kilka kategorii produktowych, dotyczących m.in. kulinariów, podróży czy wyposażenia mieszkań. Ostatnia sekcja – „Premium Banking” – jest poświęcona produktom bankowym oferowanym w ramach Raiffeisen Premium Banking, w tym: konta osobistego Premium, karty płatniczej MasterCard Class&Club, oszczędnościowego Osobistego Planu Finansowego i bogatego pakietu ubezpieczeń z usługami Assistance i Concierge.