Wiosenne działania wspierające sprzedaż kolekcji Top Secret przynoszą zakładane efekty – poinformował zarząd spółki Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontów TextilMarket.

Sprzedaż limitowanej kolekcji Claudia&Top Secret, przygotowanej i promowanej przez miesiąc wspólnie z miesięcznikiem Claudia, stanowiła 14 proc. udziału w sprzedaży całej damskiej wiosennej oferty.

Dzięki wiosennej współpracy z Claudią stworzono już trzecią edycję tej limitowanej kolekcji, która, jak poinformował zarząd spółki, za każdym kolejnym razem osiąga coraz lepsze parametry sprzedażowe.

Prosprzedażowe wsparcie wiosennej oferty marek Top Secret, Troll i Drywash stanowią także katalogi – inserty z dołączonymi kuponami rabatowymi w czasopismach Hot, Avanti i Logo. Dotychczas zrealizowano ponad 6 tys. kuponów, które klienci mogą wykorzystywać jeszcze do końca maja.