Visa, wyłączny partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w dziedzinie technologii płatniczych, prowadzi w Polsce promocję dla użytkowników kart Visa związaną z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi PyeongChang 2018. Do wygrania jest m.in. 6 dwuosobowych wyjazdów do Pjongczangu, podczas których konsumenci na żywo zobaczą rywalizację sportowców – w tym członków Team Visa – w trakcie Igrzysk. Zwycięzcy konkursu będą mogli skorzystać w Korei, np. na obiektach olimpijskich, z najnowszych płatniczych rozwiązań ubieralnych Visa – rękawiczek, naklejek i pamiątkowych przypinek olimpijskich.

Aby wziąć udział w promocji, należy dokonać dowolnej płatności z Visa – np. kartą lub smartfonem – na kwotę min. 5 zł, zachować potwierdzenie transakcji, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.visa.pl/konkurs i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 27 grudnia br. włącznie. Główne nagrody stanowi 6 dwuosobowych wyjazdów na Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, podczas których zwycięzcy będą mieli zagwarantowany m.in. luksusowy nocleg, bilety na wydarzenia sportowe w ramach Igrzysk – w tym konkursy skoków narciarskich – czy karty przedpłacone Visa. Dodatkowo do wygrania jest również 6 dwuosobowych wyjazdów do Park City w Utah (Salt Lake City) w Stanach Zjednoczonych, areny Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2002 roku – na miejscu na zwycięzców czeka m.in. przejażdżka prawdziwym bobslejem. W konkursie przewidzianych jest także wiele innych nagród, m.in. karty podarunkowe o wartości 10 tys. zł każda, lokalizatory bluetooth, interaktywne opaski sportowe czy subskrypcje premium do muzycznego serwisu streamingowego.

„W lutym oczy kibiców w Polsce będę zwrócone na Pjongczang i rywalizację najlepszych sportowców w dyscyplinach zimowych. Chcemy wykorzystać tę okazję i zaoferować użytkownikom kart Visa możliwość przeżycia emocji związanych z Igrzyskami Olimpijskimi osobiście. Jednocześnie, jako partner PyeongChang 2018, obsłużymy i zarządzimy całą infrastrukturą i siecią płatniczą na wszystkich obiektach olimpijskich, umożliwiając konsumentom płatności za pomocą rękawiczek czy okolicznościowych przypinek olimpijskich” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca m.in. emisję spotów w telewizji, internecie i kinach oraz działania marketingowe online. Materiały reklamowe związane z promocją zostały udostępnione również bankom-wydawcom kart Visa.