Marka z sektora eleganckiej odzieży męskiej wchodzi na rynek ecommerce.
Sklep internetowy LANĈERTO jest responsywny. Proces sprzedaży wspierają dedykowani do projektu konsultanci, dostępni pod telefonem i na czacie. Sklep zaoferuje klientom różne scenariusze zamówień i odbioru. Oprócz bezpośredniej wysyłki m.in.: możliwość odbioru w salonach sprzedaży w całej Polsce i paczkomatach. Strona oferuje kilka możliwości rozliczeń ze sklepem: w formie przelewów online przy użyciu Przelewów24, płatnością za pobraniem oraz przelewu tradycyjnego.
Unikalnymi funkcjami sklepu są: dodawanie produktów do koszyka bezpośrednio z poziomu listy produktów, co pozwala na skrócenie procesu zakupowego o jeden krok, a także informacja o ilości produktów w danej kategorii przy przeglądaniu listy produktów, co znacznie ułatwia konsumentowi przegląd asortymentu. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest podgląd zawartości koszyka w wysuwanej belce z prawej strony po kliknięciu w ikonę koszyka. Dzięki temu bez konieczności przechodzenia do finalizacji procesu można sprawdzić stan naszych zakupów i kontynuować zakupy. W najbliższej przyszłości formuła sklepu będzie rozwijana o nowe funkcjonalności – mówi Tomasz Bogdziewicz z firmy Fast White Cat, która wdrażała sklep internetowy dla LANĈERTO.