Z początkiem września wystartowała kampania reklamowa kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo promująca ofertę 360° dla Biznesu. Kampania potrwa do grudnia i obejmie reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i Internecie, a także działania public relations.

Ostatnie miesiące roku to dla specjalistów do spraw marketingu okres bardzo intensywnej pracy. Akcje motywacyjne, zakup upominków dla partnerów biznesowych oraz troska o realizację rocznych celów i budżetów marketingowo-sprzedażowych zaprzątają głowę niejednego marketera. Jest to również okres planowania działań i budżetów na kolejny rok finansowy, podczas którego specjaliści do spraw marketingu zastanawiają się jak efektywnie zaplanować akcje wspierające sprzedaż. Z myślą o nich, Sodexo rozpoczęło kampanię reklamową oferty 360° dla Biznesu Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.

Oferta 360° dla Biznesu, to szeroki zestaw usług oraz narzędzi do przygotowania i realizacji programów wsparcia sprzedaży, który w pełni odpowiada na potrzeby marketerów w zakresie organizacji akcji krótko oraz długoteminowych. W ramach oferty dostępne są m.in.: Kupony Premiowe, Karty przedpłacone czy platforma do zarządzania programami lojalnościowymi on-line Sodexo Performance Suite oraz CardPack, a także zestawy prezentowe Vivabox.

Aktywności reklamowe w ramach kampanii skierowane są szczególnie na promocję: CardPack – narzędzia do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi opartymi na kartach przedpłaconych oraz nowości w portfolio zestawów prezentowych – Vivabox Multibox wchodzących w skład oferty.

Kampania będzie prowadzona od początku września do połowy grudnia w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Brief, Marketing w Praktyce czy Forbes. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).

Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje: Total Project (kreacje), Webvariation (kreacje i Internet), FirstLevel (SEM), ConTrust (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).