Jakdojade.pl wprowadza nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Od dziś mieszkańcy Trójmiasta, Warszawy i Leszna mogą kupować bilety komunikacji miejskiej w swoich smartfonach. Jakdojade.pl wspólnie z Polskim Standardem Płatności, operatorem systemu BLIK, będzie promować kanał mobilny wśród użytkowników. Do 10 stycznia 2018 r., za płatność BLIKIEM użytkownicy aplikacji Jakdojade.pl otrzymają 50 proc. rabat na zakup biletów.
Spółka CITY-NAV, twórca wyszukiwarki Jakdojade.pl, wdrożyła nowe udogodnienie dla użytkowników aplikacji mobilnych. Od dziś mieszkańcy Trójmiasta, Warszawy i Leszna mogą kupować bilety komunikacji miejskiej w swoich smartfonach. W aplikacji mobilnej Jakdojade.pl można kupić bilety jednorazowe, czasowe i krótkookresowe.
– Bezpieczne i wygodne zakupy biletów w aplikacji mobilnej są kolejnym krokiem w rozwoju Jakdojade.pl. Zaczynamy w kilku lokalizacjach ale mamy nadzieję, że wkrótce wprowadzimy nową usługę w wielu kolejnych miastach. Kanał mobilny jest dla nas kluczowy, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Polskim Standardem Płatności, liderem mobilnych innowacji płatniczych w Polsce – mówi Bartosz Burek, prezes CITY-NAV.
Razem z nową funkcjonalnością CITY-NAV promuje wśród swoich użytkowników szybkie płatności mobilne BLIK dzięki atrakcyjnej promocji dla użytkowników. Do 10 stycznia 2018 r., kupujący zapłacą za bilety w aplikacji tylko połowę ceny. Maksymalna wartość rabatu może wynieść 15 złotych. Aby kupić bilet należy wejść w aplikację Jakdojade.pl, wybrać rodzaj biletu i płatność BLIKIEM.
– BLIK i Jakdojade.pl to przykłady nowoczesnych marek, które wiedzą, jak ważne jest doświadczenie użytkownika. Wdrożenie sprzedaży biletów w aplikacji i płatności BLIKIEM jest tego najlepszym dowodem. Wspólnie zachęcamy do korzystania z nowoczesnych rozwiązań, które oszczędzają użytkownikom czas, są wygodne i bezpieczne – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.
Z płatności mobilnych BLIK korzysta obecnie 5,2 mln polskich użytkowników. W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku Polacy zapłacili w internecie BLIKIEM już ponad 13 mln razy, wykonując średnio 57 tys. transakcji dziennie. Łącznie przez 9 miesięcy tego roku BLIKIEM zrealizowano 21 milionów transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu). Podczas tegorocznego weekendu Black Friday (piątek, sobota i niedziela) BLIKIEM płacono blisko pół miliona razy.