Od 20 marca rusza kolejny program lojalnościowy w sieciach sklepów Żabka oraz Fresmarket. Tym razem oferta obejmuje nie tylko kolejną serię unikatowych na rynku polskim maskotek z serii The Cat & The Dog, ale również wysokiej jakości noże renomowanej firmy Thomas. Program potrwa do 24 września.
Mechanizm programu The Cat & The Dog z nożami marki Thomas jest bardzo zbliżony do zasad poprzedniej promocji w sieciach Żabka i Freshmarket. Klienci za zakupy o wartości minimum 13 złotych będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby, znaczki będzie można wymienić na jedną z nagród. Do wyboru są maskotki 3 psów (rasy: Sznaucer miniaturowy, Shih-tzu, Golden Retriever) oraz 3 kotów (rasy: Kot rosyjski niebieski, Kot perski, Kot syjamski), a także nowość – ekskluzywne noże ze stali nierdzewnej: nóż kuchenny, nóż „Santoku”, zestaw 2 noży do steków.