Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Co łączy branżę streetwearową z siecią sklepów convenience? Pozornie niewiele. Jednak, jak się okazuje, dla obu tych światów, przestrzeń miejska stanowi ogromną inspirację do rozwijania swojego modelu biznesowego.

Marka Prosto bliskość kultury ulicznej od zawsze ma wpisaną w swoje DNA, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej, obie firmy połączyły siły w najnowszej kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA.

Niestandardowe zderzenie światów Prosto i Żabki zaowocowało nowoczesnym i kreatywnym designem, skoncentrowanym w projekcie „City Transportation Guide”. Nazwa projektu jest interpretacją systemu znaków, które organizują miejski ruch i często są źródłem inspiracji dla streewearowych projektantów.

Kolekcja nawiązująca do kampanii Żabki „Weź to na gorąco!” składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest klasyczna oversizowa bluza, charakterystyczna dla marki Prosto. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są z kolei biały, minimalistyczny T-shirt oraz czapka z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.

Jak przystało na kolekcję inspirowaną rodzimą przestrzenią miejską, została ona uszyta w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.

Kolekcja dostępna jest na stronie: www.prosto.com. Wcześniejszy dostęp do kolaboracji Prosto x Żabka jest możliwy po zapisaniu się do newslettera Prosto w zakładce: Early (prosto.com). Współpracy towarzyszy spot reklamowy dostępny m.in. w serwisie YouTube od 29.05.2024 r.