„Idealny facet, idealne mieszkanie, czy idealna sukienka. Każda kobieta marzy o czymś wyjątkowym. Niestety, czasem, aby znaleźć swoją idealną sukienkę, trzeba spędzić godziny w centrach handlowych, a i tak niekoniecznie uda się ją znaleźć. Ulubiony przez Polki sklep internetowy oferuje dostawy do domu i 100-dniowe prawo zwrotu bez podawania przyczyny. Najnowsza kampania Zalando udowadnia, że taka usługa idealnie się sprawdza w e-handlu, a także przekonuje kobiety jak prosto jest ziścić swoje modowe marzenia.” – czytamy w komunikacie prasowym firmy.
Kampania Jesień/Zima 2015 startuje 13 września na platformach w tym: Zalando.pl, Facebook, Youtube, w prasie drukowanej i w telewizji, natomiast plakaty i billboardy w największych polskich miastach ukazały się już 1 września. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Matthew Frost, który jest znany ze swoich produkcji dla Louis Vuitton, Reebok i dla Vogue. W kampanii wzięła udział znana we Włoszech aktorka Vanessa Incontrada.