– Pracujemy nad powiększeniem oferty polskich marek, bo widzimy, że popyt na nie rośnie. Dla polskiego rynku podjęliśmy pierwsze kroki w tym kierunku razem z polską marką obuwia Gino Rossi – mówi z rozmowie z wirtualnemedia.pl Robert Schutze country managerem Zalando w Wielkiej Brytanii i Polsce.

Schütze zwraca uwagę na działania, które są konieczne w procesie budowania zaufania i lojalności do marki, a Polacy to wciąż specyficzna grupa odbiorców. – W porównaniu z Europą Zachodnią, Polacy tak samo jak na przykład Włosi nadal mają mniej zaufania do ofert e-commerce – mówi country manager Zalando. – Dla nas była to jednak ciekawa możliwość, aby uczyć się i odkrywać e-handel od nowa razem z konsumentem. Aby przyczynić się do edukacji na punkcie e-handlu proponujemy konsumentom w tym celu specjalne lokalne oferty, jak na przykład ulotki albo klipy wideo. Tłumaczą one dokładnie proces zakupowy, podkreślając nasze usługi, jak bezpłatne przesyłki niezależnie od wartości zamówienia, darmowe zwroty w przeciągu 100 dni oraz darmową infolinię.