Rocket Luncher wprowadza szybkie płatności od Straal.

Straal – dostawca rozwiązań płatniczych dla biznesu – ogłasza, że Rocket Luncher – prawdopodobnie najszybsza aplikacja do zamawiania jedzenia, stworzona z myślą o zabieganych pracownikach warszawskich biurowców – została wyposażona w jego rozwiązanie płatnicze oraz pakiet produktów optymalizacyjnych i analitycznych. Dzięki płatnościom Straal, Rocket Luncher skrócił proces zamawiania do 15 sekund!

Aplikacja Rocket Luncher została zaprojektowana z myślą o pracownikach centrów biznesowych, którzy – w natłoku spotkań i zadań – często nie mogą poświęcić dłuższej chwili na obiad w pobliskiej restauracji, lub po prostu wolą jeść w biurowej kuchni. Stawiając na prostotę i szybkość, Rocket Luncher umożliwia złożenie i opłacenie zamówienia nawet w 15 sekund. Jedzenie jest następnie dostarczane do recepcji biura, w którym pracuje zamawiający, w ciągu około 15 minut. Dzięki Straal, potwierdzenie zamówienia i dokonanie płatności odbywają się za pomocą jednego kliknięcia, a właściwie dotknięcia ekranu smartfona. Wystarczy, że użytkownik jednorazowo zapisze dane swojej karty płatniczej w systemie. Misją zespołu Rocket Luncher jest zapewnianie błyskawicznych i prostych w użyciu narzędzi do zamawiania jedzenia. Wdrożenie płatności Straal było zatem kluczowe z punktu widzenia budowania przewagi konkurencyjnej oferowanego przez startup produktu.

Straal to nie tylko płatności, ale również pakiet narzędzi wspomagających rozwój biznesu. Dzięki nim, Rocket Luncher może szybko rozwijać się w kolejnych lokalizacjach, bez najmniejszego uszczerbku na efektywności i przy zachowaniu pełnej kontroli nad stanem swoich finansów. Panel analityczny Straal Kompas pomaga klientowi monitorować w czasie rzeczywistym wszystkie wskaźniki związane z płatnościami i zarządzać transakcjami. Inteligentne mechanizmy optymalizacyjne maksymalizują odsetek zaakceptowanych transakcji i minimalizują koszty rozliczania płatności, a co za tym idzie – realnie zwiększają przychody firmy.

Rocket Luncher startuje w kolejnych centrach biznesowych w Warszawie. Stolica Polski jest jednym z największych hubów biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Biorąc pod uwagę fakt, że blisko 70% pracowników wpisuje się tu w profil docelowego użytkownika aplikacji, platforma ma ogromny potencjał rozwojowy na rodzimym rynku. Dodatkowo, ogólna tendencja wzrostowa na rynku dostaw jedzenia (wzrost w tempie 20% rocznie) stwarza dla warszawskiego startupu doskonałe warunki do szybkiego zwycięstwa w walce o podniebienia i portfele pracowników biurowców.

– Twórcy aplikacji Rocket Luncher zidentyfikowali dysonans między oczekiwaniami pracowników biurowych a usługami, jakie dotychczas oferował im rynek. W Straal, nie tylko cenimy takie innowacyjne biznesy, ale również chcemy być w centrum ich niekonwencjonalnych pomysłów – aby dawać i czerpać inspirację do działania – powiedziała Agnieszka Kamola, CCO, Straal. Naszą misją jest dostarczanie firmom takim, jak Rocket Luncher narzędzi, dzięki którym mogą się dynamicznie rozwijać, bez najmniejszych obaw o tak newralgiczny aspekt swojego biznesu, jakim jest przyjmowanie płatności.

Twórcy startupu przyznają, że wdrożenie rozwiązań Straal pozwoliło im uchwycić istotę ich produktu, zapewniając przy tym niespotykaną na rynku elastyczność i doskonałą skalowalność.
– Będąc startupem bardzo szybko ewoluujemy i wprowadzamy kolejne zmiany w naszej aplikacji. Na dostawcę usług płatniczych wybraliśmy Straal, ponieważ zależy nam na partnerze, który za nami nadąży i dopasuje się do naszych potrzeb – powiedział Marcin Krzemień, CEO, Rocket Luncher.

Rocket Luncher jest dostępny w coraz większej liczbie kompleksów biurowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej dostępnej na urządzenia z systemami iOS i Android.