Pod patronatem medialnym portalu Retail360.pl i magazynu Retail Trends Polska 27 i 28 lutego podczas konferencji Ecommerce Trends 2013 r. najlepsi praktycy ecommerce przedstawią m.in.: strategie dla branży retail, sposoby zwiększania lojalności klientów, konwersji, Google Shopping, nowe rozwiązania płatności, logistyczne, marketingowe, które przynoszą konkretne efekty w postaci sprzedaży produktów.
Na konferencji zostanie zaprezentowany Raport Badawczy Gemius i Ecommerce Polska omawiający e-commerce w Polsce z perspektywy internautów oraz właścicieli e-sklepów.
Wydarzeniu będzie towarzyszył panel dyskusyjny na temat możliwości zwiększenia udziału ecommerce w sprzedaży detalicznej z udziałem przedstawicieli nowo powstałej organizacji zrzeszającej przedstawicieli branży e-commerce.
Drugiego dnia Konferencji odbędzie się inauguracyjne szkolenie Szkoły Ecommerce Polska, podczas którego najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą na temat efektywnego generowania ruchu, właściwego analizowania danych, dostosowania oferty sklepu do oczekiwań e-klientów tak, aby sklep uzyskał realną przewagę nad konkurencją.