ZenCard, narzędzie do tworzenia oraz rozszerzania programów lojalnościowych dla sklepów stacjonarnych i internetowych, rozpoczął współpracę z QBICO. Pulpit Kontrolny, czyli oprogramowanie analityczne dostępne w chmurze, to rozwiązanie QBICO dla menadżerów sklepów i kadry zarządczej. Dzięki niemu sprzedawcy współpracujący z ZenCard będą mogli tworzyć jeszcze bardziej precyzyjne kampanie sprzedażowe.
Funkcjonalność Pulpitu Kontrolnego QBICO w połączeniu z możliwościami, jakie oferuje ZenCard, stanowi duże wsparcie dla każdego przedsiębiorcy prowadzącego sprzedaż zarówno tradycyjnie, jak i internetowo. Integracja naszych narzędzi umożliwi handlowcom tworzenie bardziej dopasowanych kampanii i celniejsze analizowanie ich wyników. To kolejny krok do tego, aby prowadzenie biznesu stało się jeszcze bardziej efektywne – mówi Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard.
Obie technologie dedykowane są zarówno dużym sieciom handlowym, jak i MŚP. ZenCard działający w oparciu o płatności dokonywane kartami płatniczymi, umożliwia weryfikowanie wszystkich transakcji dokonanych przez klienta. Z kolei oprogramowanie, za które odpowiada firma QBICO, pozwala analizować informacje kluczowe dla przedsiębiorstwa takie jak: rentowność, wolumen sprzedaży, dynamika rozwoju firmy czy efektywność poszczególnych oddziałów lub placówek.
Dzięki Integracji z ZenCard, w Pulpicie Kontrolnym pojawiły się nowe rodzaje analiz, które pozwalają określić jak system lojalnościowy czy wręcz poszczególne kampanie marketingowe przekładają się na sprzedaż, politykę magazynową oraz zachowanie konkretnych klientów. Taka wiedza w połączeniu z pełną i szczegółową informacją na temat sprzedaży i magazynu pozwala na uzyskanie dodatkowych przychodów i podniesienie rentowności całego przedsiębiorstwa – komentuje dr inż. Maciej Kiewra, Prezes Zarządu QBICO.
Poprzez implementację danych ZenCard do Pulpitu Kontrolnego QBICO możliwe jest zarządzanie zebranymi informacjami oraz ich analiza, m.in. analiza koszykowa, RFM, konwersja czy segmentacja klientów. Dzięki temu w jednym miejscu gromadzone są funkcje pozwalające na łatwą kontrolę nad działalnością danego przedsiębiorstwa. Dokładne dane na temat transakcji klientów przedstawione są w formie przejrzystego i intuicyjnego interfejsu Pulpitu, dzięki czemu zarządzanie sklepem jest szybkie i efektywne.