Bonarka w najnowszej kampanii ogłasza początek zimowej wyprzedaży. W głównej roli zobaczymy oczywiście Małgorzatę Kożuchowską – wieloletnią ambasadorkę centrum. Reklama została zaprojektowana zgodnie z konceptem „krakowskiej ulicy”. Bawi, prowokuje i zaskakuje.
Święta, święta i po świętach. Teraz czas na zimową wyprzedaż – informuje Bonarka w swojej najnowszej kampanii. Robi to w bardzo oryginalny sposób. Zamiast sztampowych komunikatów i popularnych chwytów marketingowych, wykorzystuje wątki lokalne, bawi się słowem i skojarzeniami. Całość tworzy rodzaj artystycznej mozaiki.
Postacią centralną kampanii jest Małgorzata Kożuchowska w zimowym looku. Obok niej unoszą się rabaty 40, 50, a nawet 60 %, które czekają na klientów w Bonarce. Warto również zwrócić uwagę na elementy graficzne związane z teatrem (maski i lornetka teatralna). Odnoszą się one do siedziby teatru KTO, która przez wiele lat znajdowała się przy ulicy Gzymsików.
Integralną częścią kampanii jest hasło: rabat wygląda zza GZYMSIKÓW. Jest to rodzaj gry słownej wykorzystującej motywy lokalne. Hasło odnosi się do popularnej w Krakowie ulicy Gzymsików. Informuje jednocześnie, że w sezonie zimowym wysokie rabaty zagoszczą w Bonarce.
Zimowa kampania Bonarki została zaplanowana m.in. na nośniki zewnętrzne OOH. Będzie ją można również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 300 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma APSYS.