Miło nam poinformować, że dobiegł końca rebranding miesięcznika Retail Trends Polska. Zmiany wejdą w życie od pierwszego wydania w roku 2013.Magazyn zyskał nową winietę i logo, unowocześniona została szata graficzna, nastąpił też lekki lifting wewnątrz. Liczymy, że nowy wygląd miesięcznika przypadnie Państwu do gustu.

Kolejną istotną zmianą jest podwyższenie nakładu począwszy od edycji 1/2013 – z 5500 do 6500 egz. Forma dystrybucji pozostaje bez zmian – ok. 75 proc. nakładu trafia do odbiorców za pośrednictwem imiennej wysyłki pocztowej, reszta rozprowadzana jest w sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

Łamy Retail Trends Polska niezmiennie pozostają otwarte dla firm dostarczających usługi, sprzęt i wyposażenie dla placówek handlowych.

Zachęcamy do wysyłania informacji o nowościach i wdrożeniach pod adres e-mail [email protected].

Preferowaną przez redakcję formą dla takiej informacji jest ilustracja wraz z tekstem do 1000 znaków.