Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Klientki obiektu mogą korzystać z oferty pierwszego w Polsce salonu greckiej sieci odzieżowej Pink Woman.Oferta Galerii Północnej powiększyła się także o dwa renomowane salony – Calzedonia i Intimissimi.

Od momentu otwarcia Galeria Północna cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, tylko w ciągu pierwszych czterech tygodni obiekt odwiedził ponad milion gości. Teraz klienci pierwszego wielkopowierzchniowego obiektu handlowego północno-wschodniej Warszawy mogą korzystać z oferty trzech nowych najemców, którzy w ostatnim tygodniu uzupełnili modowe portfolio Galerii Północnej – pierwszego w Polsce salonu greckiej marki odzieżowej Pink Woman oraz sklepów z bielizną popularnych włoskich marek Calzedonia i Intimissimi.

Marka Pink Woman powstała w 2004 roku i szybko zdobyła zarówno grono wiernych klientek, jak i popularność pozwalającą wyjść z ofertą poza rodzimy rynek. Pierwsze sklepy firmy pojawiły się w Grecji i na Cyprze, obecne Pink Woman działa już w 8 krajach Europy w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Włoszech. Sieć posiada trzynaście sklepów własnych, 73 salony franczyzowe w największych galeriach i centrach handlowych oraz prowadzi sprzedaż swoich produktów w około 100 sklepach shop-in-shop. Teraz marka odzieżowa rodem z Grecji rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Pierwszy salon sieci o powierzchni niespełna 300 mkw powstał w Galerii Północnej. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy – pierwsza galeria handlowa w północno-wschodniej części Warszawy jest chętnie odwiedzana przez młodych aktywnych klientów, wśród których dominują lubiące zakupy i modę panie. Oferta Pink Woman to propozycja specjalnie dla nich. Marka projektuje ubrania skierowane do kobiet lubiących modne, ale jednocześnie niebanalne stylizacje, nie bojących się eksperymentów i lubiących podkreślać swoje atuty. Dlatego w kolekcji na sezon jesienny dominują dopasowane kroje, bluzki i T-shirty z zabawnymi nadrukami, swetry w wyrazistych kolorach czy uniwersalne i zawsze modne parki oraz puchowe kurtki. Stylizację uzupełnią akcesoria, takie jak obuwie, torebki oraz szaliki i czapki. Kolekcje Pink Woman inspirowane są światowymi trendami, a bogata oferta rozmiarów i przystępne ceny pozwolą modnie uzupełnić jesienną garderobę.

Na klientów pierwszej galerii handlowej na Białołęce czekają także dwa nowe popularne sklepy z bielizną wprost ze słonecznej Italii. 4 listopada swoje salony w Galerii Północnej otworzyły renomowane włoskie marki pończosznicze oraz bieliźniane – Calzedonia i Intimissimi.

Calzedonia, flagowa marka firmy Calzedonia Group, powstała w 1986 w Weronie. Sieć od początku specjalizowała się w wyrobach pończoszniczych oraz kostiumach kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Dzięki niepowtarzalnemu wzornictwu, wygodnym i efektownym krojom oraz bogatej ofercie w przystępnej cenie marka szybko zyskała uznanie w oczach klientów. 25 lat później sieć Calzedonia może się pochwalić ponad 2000 sklepów w 40 krajach świata, oferującymi m.in. wysokiej jakości wyroby pończosznicze w wielu wzorach i kolorach, skarpety, legginsy, kostiumy kąpielowe oraz letnią odzieżą plażową dla dorosłych i dzieci. Od 1996 roku do Grupy Calzedonia dołączyła również marka bieliźniana Intimissimi, która poszerzyła asortyment firmy i bardzo szybko stała się bezwzględnym liderem na rynku bieliźnianym. O sukcesie Intimissimi zadecydowało przede wszystkim połączenie subtelnej, włoskiej elegancji z wysoką jakością w przystępnej cenie. Marka oferuje modne wzory, które są na bieżąco odświeżane, wyprzedzając sezonowe trendy oraz spełniając wymagania każdej kobiety. Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej. Obecnie sieć Intimissimi liczy ponad 1390 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach świata.

Salon sieci Calzedonia ma powierzchnię 70 mkw. i obok marki Gatta jest kolejnym sklepem oferującym rajstopy, pończochy czy skarpetki. Sklep Intimissimi o powierzchni 85 mkw. uzupełnił zaś ofertę bieliźniarską Galerii Północnej, do której należą już marki Triumph, Etam i polska sieć Sawren.

W transakcjach najmu pośredniczyła agencja Cushmann&Wakefield.