Uważam, że na Allegro nadal będzie zyskiwać na znaczeniu handel B2C. Jestem przekonana, że coraz więcej sklepów prowadzących biznes offline oraz online za pośrednictwem sklepów internetowych będzie decydowało się na dołączenie Allegro jako kolejnego, wartościowego kanału sprzedaży – przekonuje w rozmowie z portalem wirtualne media.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.

Widzę również pole do zwiększenia asortymentu w obszarze C2C – mamy coraz bardziej świadomych konsumentów, dla których kolejne zakupy będą coraz częściej oznaczały również zbycie przedmiotów już nieużywanych, zastąpionych nowymi produktami. Zwiększy się też szerokość asortymentu wybieranego przez kupujących online, znacznie większą popularnością niż dotychczas będą cieszyły się zakupy towarów codziennego użytku, zarówno drogeryjne, jak też delikatesowe, żywność; ze względu na wygodę i oszczędność czasu podczas dokonywania zakupów uważam, że jest tu szerokie pole do popisu dla branży FMCG. Nie ulega też wątpliwości, że coraz bardziej na znaczeniu będą zyskiwały technologie mobilne – choć tu sądzę, że zakupy przeniosą się płynnie ze smartfonów na tablety, na których dokładne zapoznanie się ze zdjęciami wybieranego produktu jest łatwiejsze niż na mniejszych ekranach.