Fintech Twisto, oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wystartował z nową kampanią marketingową pod hasłem “Życie nie zaczeka. Twisto tak”, która promuje płatności odroczone i bezpłatne raty od Twisto.

Kampania promuje trzy główne produkty Twisto – zakupy online w sklepach partnerskich z możliwością bezpłatnego odroczenia płatności o 3 tygodnie, wirtualną i fizyczną kartę Twisto z opcją przesunięcia płatności do 45 dni za darmo w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz opcję “Podziel na 3”, czyli możliwość rozłożenia wydatków o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł.

– Niemal każdy z nas doświadczył w życiu sytuacji, w której wyjątkowa okazja przeszła nam koło nosa, bo w danym momencie nie mieliśmy pieniędzy. Twisto daje możliwość zrealizowania potrzeb, albo doświadczenia czegoś wyjątkowego tu i teraz, bez negatywnych konsekwencji w postaci dodatkowych kosztów lub konieczności sięgania po oszczędności. Właśnie to chcieliśmy pokazać w naszej najnowszej kampanii. Życie nie czeka, ale Twisto tak. To największa wartość jaką dajemy naszym klientom – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, International Marketing Communication Manager w Twisto.

Kampania będzie realizowana w Polsce i Czechach przez 6 tygodni. Obejmuje m.in. emisję spotu na youtube, działania performance, social media oraz współpracę z influencerami. Koncept kampanii powstał in-house. Za produkcję spotu odpowiada agencja Zoomfilms. Działania performance w Polsce poprowadzi agencja Sales&More, a w Czechach agencja Marketup.

Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie, który na polskim rynku działa od ponad 2 lat. Oferuje płatności odroczone omnichannel – w sklepach stacjonarnych i internetowych (dzięki karcie i aplikacji) oraz w ponad 14 tys. sklepów partnerskich, które wdrożyły Twisto jako metodę płatności, m.in. New Balance, Pizza Hut, W.Kruk, Top Secret i Ochnik. Inwestorem Twisto jest australijski lider BNPL, Zip, który w czwartym kwartale 2021 r. stanie się jedynym udziałowcem Twisto.