Marketing Żywiec rozdaje szklanki w interaktywnej kampanii Leave a comment 31 października 2013 Udostępnij Zgłoś błąd 947 Views Ruszyła kampania internetowa umożliwiająca konsumentom zdobycie nowej szklanki marki Żywiec. Jej głównym elementem jest interaktywny film, podkreślający wyjątkowość szkła wynikającą z jego precyzyjnie zaprojektowanego kształtu. Interaktywny film można zobaczyć na www.szklanka.zywiec.com.pl. Tam również odbywa się konkurs, którego zwycięzcy otrzymają nowe szklanki marki. Aby je zdobyć, uczestnicy zabawy będą musieli wykazać się kreatywnością, spostrzegawczością i sprawnością. Zadania polegają m.in. na rozwiązywaniu rebusów. Całość zamknięto w humorystycznej, charakterystycznej dla marki Żywiec formie. Wyzwania zmieniają się co godzinę. Nagradzanych jest sześć osób, które najszybciej prześlą rozwiązanie danej zagadki. McDonald wprowadzi model „Just In Time” System TETA Constellation wspiera rozliczanie „złych” długów Leave a Reply Cancel ReplyMusisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.